arrived in the heart of america

Just nu sitter jag på golvet (sladden är för kort för att räcka någon annanstans) i mitt rum här hemma i Richfield. Att flyga till Cleveland gick som smort dock var planet hur litet som helst vilket kändes ganska läskigt. Väl framme i Cleveland skulle jag möta upp familjen men dem hade gått för att kolla om jag hade gått ut en annan väg därför var bara min områdesrepresentant där. Men efter bara några minuter såg vi familjen komma gåendes mot oss. Dem hade gjort en jättefin skylt där det stod "Välkommen Louise" med glitter, stjärnor och grejer. Efter jag mött upp dem hämta jag min väska och sedan åkte vi hemmåt. Efter en halvtimme var vi framme. Huset som jag sett så många gånger på google maps var jag nu precis utanför. Jag fick en liten rundtur i huset av min yngsta värdsyster Eve och sen åt vi middag, jag var vrålhungrig! Efter middagen började vi se en film men jag var väldigt trött så jag gick och la mig, då var klockan runt nio.
 
Dem hade två sovrum lediga så jag fick välja vilket jag ville ha. Dem ligger mitt emot varandra och det ena är gult och det andra rosa. Jag valde det gula för det var lite större och har även en dörr direkt in till mitt badrum. (Vet att ni tänker shit, gult rum? men jag gillar det faktiskt)
 
Imorse vaknade jag runt sju men jag tvingade mig själv att sova lite längre. (hard work, but you gotta do what you gotta do) Jag gick upp och åt lite frukost, Eve och Thomas (värdpappa) visade mig vart allt finns. Jag tänkte "åh nice jag kan käka lite special K" kan ju säga att jag lika gärna kunde vräkt i mig en skål med socker. Jag testade också att dricka kaffe med hazelsyrup vilket var a good lifechoice according to Eve. Efter frullen satt jag och Eve med våra datorer. Sen bar det av till poolen. Dem är medlemmar i något ställe med utomhus pool, och ett gym som dem även har anmält mig till. Nu har vi varit hemma ett tag och bara tagit det lungt. Snart ska det ätas igen och ikväll blir det asien food, goda grejer. Planen för imorgon är väl att köpa school supplies. And thats pretty much it. 
 
Mitt rum, som ni ser har jag inte packat upp än hehe
 jag fick också amerikanskt godis, grejer för att göra en scrapbook, en spegel att ha i skåpet i skolan och ett par "I love America" strumpor, såååå himla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0