Glad Lucia

Vill börja med att säga Glad lucia (säger man glad Lucia?)! Hoppas att alla ni där hemma äter extra mycket lussebullar och njuter av luciatågen idag. Eftersom jag inte firar lucia den här gången tänkte jag skriva en liten lista på saker jag saknar med svearike och även saker jag gillar lite extra här.

Familj och vänner är för självklart för att få vara med på mina listor. Detta är även utan inbördes ordning.

Saker Louise saknar med Sverige
Mysiga högtider, såsom lucia och kanelbullens dag
OLW chips
Marabou
Sovmorgonar
Svensk musik
Mat lagad från scratch
Mina vinterkläder burr
Åka tåg
OBOY!!!
Bastu

Saker Louise gillar extra mycket här
Socks and Rox
Ingen matte wiho
Bagels
School spirit (Fast Rudbeck är rätt bra på det med)
Swenson's (godaste hamburgarna på denna jord)
Tacobell, är jag för evigt tacksam för
Härliga lärare
Inget analyserande och uppsats skrivande
16 åringar kan köra
Hur big deal alla högtider är





Kommentarer
Postat av: pappa

hyggligt jämt race verkar det som. godsaker både här o där. tur det. saknar vår egen vackra lucia-louise här, men lite mys blev det och imorgon väntar en härlig sovmorgon. mmm. kramar!!!

2013-12-14 @ 00:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0