Finals

Såhär ligger det till. Jag har Finals den här veckan, två prov imorgon och likaså på torsdag. Tur i oturen är vi lediga på fredag då lärarna ska rätta allt. Sedan på måndag börjar jag min andra trimester här. Ska bli spännande med nya classes men samtidigt lite nervöst eftersom jag hann bli så pass bekväm i mina nuvarande.

Jag har just nu till delat mig själv en paus i pluggandet (kan hända att jag har längre pauser än vad jag faktiskt pluggar men det hör inte hit) som jag tycker jag har gjort mig förtjänt av.

Nej, better get back to work! Ska begrava mig i studyguides dem kommande två dygnen men sen kan vi nog höras igen.





Kommentarer
Postat av: pappa

åh. synd om dig...men du ser fokuserad ut så det går nog bra med plugget. good luck kramar hemifrån.

2013-11-14 @ 00:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0