1 månad

Idag är det den 15 september och det var precis en månad sedan jag landade här i Ohio. Under den här månaden     har jag:
  • Börjat High school utan att känna en kotte
  • Blivit skjutsad av personer som är yngre än arton
  • Varit på tre konserter
  • Blivit kär i Tacobell
  • Skaffat lite amerikanska kompisar
  • Sagt The Pledge of Allegiance lite förvirrat varje 1st period
  • Röstat på homecomig king and queen
  • Varit på min första american football game
  • Handlat på Walmart i nästan pyjamas
  • Inte vetat vad jag ska svara på frågan "What's up?" fler gånger än ni kan ana
  • Varit tvungen att göra amerikansk accent i min drama class
  • Saknat er där hemma
  • Varit och dress shoppat till homecoming utan någon vidare framgång
  • Försovit mig och missat skolbussen
  • Sett killar fråga tjejer till homecoming med blommor, ballonger, skyltar och allt möjligt
  • Hängt i Cleveland                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Walk the moon
    Walk the moon leadsinger
    Fall out boyCleveland 
  •  
     
 

Kommentarer
Postat av: pappa

Jo, bra. En hel del kul tycker jag. Och mer kul kommer. Gå ut 100% och öka. Regnigahöstkaramarfrånosshärhemma!!!

2013-09-16 @ 23:33:27
Postat av: Ulrika

Det låter som om du har haft en fantastiskt bra start i USA Louise! Roligt att läsa din blogg! Sköt om dig hälsar fam Lindsjöö

2013-09-18 @ 19:27:10
Postat av: emma pasta

ÅÅÅÅÅÅ lollo är så sjukt imponerad av dig! Du är helt underbar dont forget that :D Du är också helt sjukt saknad här hemma <3 Men vi ses snart!!! Fortsät what your doing pösss på dig!

2013-09-20 @ 15:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0