2013-09-03

I torsdags var vi på en japansk resturang för att fira Grace som fyllde 22 för några veckor sedan. Dem lagade maten framför oss, det var coolt!
Jag fick min livs första lyckokaka
Sen hoppade vi lite utanför resturangen. Grace, Graces kompis, Eve och jag
Jag var glad att testa Arizona tea för första gången. 
Alison och Tom var borta på middag så jag och Eve ställde oss i köket och lagade svenska pannkakor till middag, succé!
Ikväll (måndag, labor day) gick vi på promenad. Vi bestämde oss för att ta med Roxie men hon är gammal och lite trött så vi var tvungna att dra henne i någon sorts vagn. (just casually walking the dog)
Vi hittade och plockade majs
Jag och Eve med våran majs
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0