Surprise track meet

Igår började skolan igen efter springbreak, det kändes väl sådär att behöva stiga upp tidigt men trots det hade jag en väldigt bra dag, var bara på allmänt bra humör. Mitt springbreak var toppen men mer om det senare.

På gårdagen track träning fick jag höra att vi hade ett meet idag, vilket kom som en liten överraskning för mig för det hade jag ingen som helst koll på. Efter att inte tränat på en vecka pga av springbreak kändes de två uppvärmnings varven runt tracken jobbiga, vilket inte är okej. Är verkligen nervös. Har aldrig sprintat på riktigt förut, är rädd att jag ska vara för seg i starten. Jag skulle tycka det var himla jobbigt att komma sist. Nej nu är det pepp pepp som gäller! Alla säger ju att meeten är dem roligaste så det ska bli himla kul att starta upp säsongen på riktigt idag trots nervositet. Håll tummarna för mig!



Kommentarer
Postat av: pappa

Håller tummarna!!!

2014-04-01 @ 23:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0