2014-01-20

Idag är det måndag och även Martin luther king junior's day så vi har varit lediga. Veckan som gått har känts extremt lång så denna helg har varit lugn och jag fick sovmorgon vilket jag inte haft på två veckor. Fredag och lördag gjorde jag inte mycket. Klämde in lite skype dejter med mina underbara vänner, vad skulle jag gjort utan dem? Så skönt att få lätta hjärtat!
 
På söndag bailade jag på att gå i kyrkan för första gången sedan jag kom hit, sen åkte jag och värdfamiljen lite små ärenden bla till Worldmarket där jag hittade svenk Daim. Senare den kvällen gick jag och en kompis Dan på bio och sedan hängde vi på Starbucks.
 
Idag var planen att jag skulle bowla med några kompisar men när vi kom dit visade det sig att dem inte öppnade för än senare så vi slutade upp i köpcentrumet istället.
 
För att undvika att plugga till mitt science test imorgon har jag duschat, bytt lakan, blekt tänderna och nu sitter jag här och bloggar, tittade till och med på intervjuer med Kim Kardashian..That's how far it went. I vilket fall känner jag mig hyfsat produktiv.
 
Har exakt noll bilder från denna helg så här ger jag er en bild på hunkiga football guys efter att vi vunnit mot våran rival skola.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0