goodbye party

Igår hade jag och en utav dem andra utbytesstudenterna från min skola en liten hejdå öppet hus för att se alla och säga hejdå en sista gång.
 
Jag hade kommit hem runt fem dagen innan för jag var ute med några kompisar sen behövde jag gå upp vid elva och börja fixa mat och städa och ha mig. Lulu kom över vid ett och vi fortsatte fixa. Vi hade så himla mycket mat. Vid fyra började folk droppa in och vi satt ute i den stekheta solen och käka och snacka. Det kom mer folk och sedan runt sex-sju när det bara var några kvar hade vi vattenballongs krig haha, yes vi är fem år. Men det var skit kul! Dock gjorde vi slut på två hundra ballonger på typ tjugo min och det hade tagit två timmar att fylla upp dem. Efter vi hade sagt hejdå och alla lämnade städade jag och Lulu upp lite snabbt och sedan gick vi över till Alexis för att bada i pool och jaccuzzi. Alexis bor i mitt neighborhood så vi fick en liten prommis, och solnedgången är alltid så fin här när den går ner över fälten så det var nice.
 
Väl hos Alexis tog vi hundra tusen tals bilder, sen badade vi. Vid elva gick vi in och gjorde smores i micron. Caroline behövde köra hem så vi sa hejdå till henne. Kat och Lulu skulle sova där men jag kände att jag behövde ta mig hem för att städa occh umgås lite med värdfamiljen för att min biologiska haha familj kommer idag. Så Alexis skjutsade mig hem på runt 20 sekunder, that's america for you. Jag har inte sovit mycket någon natt denhär veckan, pga finals och jag har haft så mycket för mig, och så idag när jag kan sova ut till elva-tolv i alla fall vaknar jag vid halv tio och kan inte somna om.
 
Som sagt idag kommer familljen och det känns ytterst konstigt. Inte det att jag inte är överlycklig att se dem men det känns som att jag sa hejdå till dem igår fast jag inte har sett dem på evigheter. Är nästan nervös för hela den här "komma tillbaka till Sverige" grejen för att det känns så konstigt. Vill så jäkla gärna stanna här lite till nu under sommaren innan jag åker hem. Ohio äger när det inte är kaosväder ute utan sol och varmt! Appropå det så spö regnar det och åskar ute nu, tråkigt för det var ju så fint igår.
 
Sen är det ju dethär med packning också..Jag har skjutit upp det för jag har inte velat även ens tänka på det. Så det behöver jag ta tag i snabbt som sjutton också. Nej nu ska jag sluta babbla, försökte få ur mig hur det känns att nu träffa familjen om bara några enstaka timmar och mina tankar om hemresa men det är rakt utsakt omöjligt att skriva ut alla tankar och känslor som nu finns inom mig.
 
Alla bilderna från det öppna huset har är på eves kamera så dem kommer senare eller aldrig. Men här är några pool bilder.
 
 
 
On our way to Alexis's
 
jag, Caroline och Lulu
 
Kat, Caroline, Lulu, jag, Alexis
 
 
 
HIGH SCHOOL MUSICAL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0