Lost at O´hare

Jag är framme i Chicago. Flygningen gick toppen och nu väntar jag på att mitt plan till Cleveland ska boarda vilket det lär göra om en timme ungefär. Tro det eller ej men jag lyckades byta terminal och hitta min gate trots min vilsenhet. Jag har haft tre timmar att döda här på O´hare och efter jag hittat min gate gick jag runt och kolla lite på taxfreen och nu sitter jag klistrad vid datorn eftersom att det finns Wi-fi. Sitter även och tjuvlyssnar på folk som har lite intressanta konversationer, t.ex. killen mittemot mig pratade i telefon med riktig sydstats dialekt men det enda han sa var vilket jävla ass-hole personen på andra änden av telefonen var, kul att lyssna på! Halv ett svensk tid ska jag landa i Cleveland. Nästa gång vi hörs är jag förmodligen hemma i Richfield!
 
Chicago skyline
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0