meeting with the counselor

Sen jag skrev sist har vi varit på gymmet och tränat lite, fint gym det där! Och i söndagskväll kom Alisons pappa och hans syster över på middag. Den söndagskvällen avslutade sedan jag och Eve med lite spel/film kväll i källarn. Igår, måndag, gjorde jag mitt första besök på Revere high school. Vi hade ett möte med min syv för att fixa ihop ett schema till mig. Kan visa hur schemat till slut blev i ett annat inlägg. Efter mötet med min syv gick vi runt på skolan och letade upp mitt skåp. Det är omöjligt att hitta i den skolan, jag kommer inte hitta till mitt skåp har jag nu insett. Men det är ett senare problem. När vi irrat runt tillräckligt på skolan åkte vi föbi tacobell och åt lunch och sedan vidare till poolen. Vi var vid poolen någon timme innan vi åkte hem. En av Eves kompisar kom över på kvällen. Hon hade en konstig uppfattning om att svenskar la kött i ansiktet? Ännu senare på kvällen kom Grace (äldsta världsyster) hem som har varit i New york hela sommaren, så jag träffade henne för första gången. Jag skrattade lite åt dem när dem åt djungelvrål och försökte prata svenska sedan blev det ännu en filmkväll i källarn. Jag försökte komma upp tidigt imorse då skolan börjar imorgon men här sitter jag nu i min säng klockan halv tolv, så mission failed.
 
Jag vet att jag är dålig på att lägga upp bilder men jag tar inga bilder på de saker vi gör just nu. Ska försöka ta mer bilder från och med nu.
 
Här har ni iallafall en bild på Socks, världens sötaste, konstigaste och mest sällskapssjuka katt!
 
 

Kommentarer
Postat av: pappa

Ha, vilket roligt inlägg! Verkar som du kanske är mer släkt med din äldre brorsa än jag trott. Irra på du, det ligger som sagt i släkten. Kram/pappa (som nu sitter och läser med en entrecote i ansiktet)

Ps. Visa mer från fina gymmet. Nyfiken.

2013-08-20 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0