schedule

Revere är ganska lik skolan jag går på hemma, Rudbeck, då den har trimesters alltså samma sak som tre perioder. (hela läsåret är uppdelat i tre perioder istället för två terminer) Mitt schema ser därför olika ut alla tre trimestrarna. Jag är osäker på om jag är nöjd med alla kurser men är det någon jag vill byta behöver jag bara gå till syv och fixa det. 
 
Det här mitt schema den första trimestern.
Jag valde så lätta kurser som möjligt för att slippa slita så hårt (haha slacker, men jaaa) vilket betyder att jag kommer ha lektioner med freshmens och sophomores. Men blir kurserna för lätta byter jag ut dem.
 
Drama I- Drama säger väl sig självt. Vet dock inte om det är min grej men jag ska testa. Det är dessutom den första lektionen imorgon och jag är så nervös.
 
Comp english 9A- Vilket är engelska för freshmens men min engelska är kass så den här klassen kanske är på min nivå, vi får se.
 
Global cuisine- Kursen jag inte kan uttala namnet på men man lagar och äter mat från olika delar av världen, kändes som min grej.
 
Algebra I A- Den här matten har man oftast också som freshmen, tror den här kan bli lite lätt dock.
 
American history 9A- Amerikansk historia såklart!
 
Dem andra två trimestrarna har jag kurser så som, photography, biology, spanska och elements of art.

Kommentarer
Postat av: pappa

Yes. Matkurs. Perfekt för mig också. Nya goda kakor att vänta. Drama blir succé, kör pose:n med handen o huvet för Mrs Susick (låter som Mrs Sjösjuk). Kram.

2013-08-20 @ 20:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0