Homecoming

Homecoming var deffinitivt en upplevelse i sig. På måndagen innan dansen frågade en kille, Cory, mig till homecoming. Jag hade redan bestämt att jag skulle gå med en grupp kompisar men vi kom tillslut fram till han och jag skulle gå med min grupp kompisar.
 
På lördagen åkte jag hem till en kompis Catie och fixade mig där tillsammans med några andra tjejer. Vi åkte sedan vidare hem till en annan tjej där föräldrar, några andra kompiar och våra dejter väntade. Vi tog en jädra massa bilder innan vi åkte vidare till en resturang för att äta middag. Jag hade ingen som helst aning om vad jag skulle beställa in så jag tog en himla tid på mig men till slut bestämde jag mig och vi fick in maten, åt sen bar det av till dansen.
 
Hmm, how should I put this..folk hade försökt förbereda mig på hur alla skulle dansa men jag blev fortfarande chockad när jag väl var där. Alla stod i en stor grupp och grindade medan jag körde mina gamla vanliga svennemoves haha. Dem spelade väldigt konsig musik, mycket gammal RnB och udda remixer som var svåra att dansa till. Dock hade dem gratis m&m och pretzels, och en fotoautomat, den var absolut kvällens höjdpunkt.
 
Blommor jag fick när Cory frågade mig till homcoming
Catie och jag
Alex och jag
Jag, Catie och andra
Jag och Ben
hela gruppen
 
Dålig bild från dansen
Fotoautomat woopwoop
 

Kommentarer
Postat av: pappa

Underbart, vilka tjusiga tjejer. Men var är Cory?

2013-10-13 @ 21:02:07
Postat av: mamma

wow, vilket gäng... ögongodis för alla.
Gillar korten från automaten med alla snygga miner :-)
Pussar o kramar!!!

2013-10-13 @ 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0