2014-01-27

Hoppas ni har haft en trevlig måndag idag! Själv har jag varit ledig pågrund av lärarplanerar dag, vilket alltid uppskattas.
 
Kom på mig själv med att jag glömt att nämna att jag i November bokade en resa till Hawaii, så på onsdag, om två dagar åker jag ner till Honolulu. Jag är väldigt exalterad! Så denna helg har gått åt till lite packande och införskaffande av saker jag kommer behöva ha med mig. Idag fortsätter packandet och om en timme drar jag mig till gymmet för att finslipa beachkroppen ;)
 
Annars har jag hunnit med en konsert också. Var och såg Panic at the disco på House of blues i Cleveland.
 
Här har ni en väldigt bra och väldigt topless Brendon Urie
 

Kommentarer
Postat av: pappa

Lollolulu! Hoppas din resa till till Hawaii blir fantastik med massor av hulabalula. Have a good one! kram pappa

2014-01-27 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0