Pi day

Idag var det Pi day eftersom det är 3.14. Så i skolans cafeteria serverade dem pie om man svarade rätt på en matte fråga, lite kul!
 
Efter skolan hade jag track practice och efter den blev jag upphämtad av Tom och vi åkte till en Irish fichfry för en foundraiser. Min värdmamma är ju domare i Akron så var sjätte måste man run for re election, så jag lyckades pricka in ett sånt år. Som domare har man då en campaign som man samlar in pengar till genom foundraisers, man är med i parader, sätter upp yardsigns runt om the county, man attend events, facebookar osv. Man gör alltså så mycket som möjligt för att synas och få folk att rösta på en inför valet i september tror jag det är. Så denna helg börjar allt, och eftersom att det är St.Patricks day på måndag så hade hon en irish foundraiser och imorgon ska vi vara med i Akron's St.Patricks day parade.
 
Jag har än så länge samlat på mig tre Judge Alison Mccarty tröjor. Bara för idag och imorgon har jag en grön Judge Alison tjocktröja med klövers på. Jag är som en gående reklampelare.
 
Det här skulle publiceras typ två månader sen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0