the past few days

Fått klagomål om att jag lägger upp för lite bilder, här kommer därför lite bilder på vad vi har haft för oss de senaste dagarna.
 
I onsdags eller om det var torsdags damp en luftballong ner på våran baksida. Sånt händer här ibland.
I lördags var vi på Blossom, vilket är typ ett utomhus stadium och såg the orchestra of Cleveland. Dem spela beethoven, kanske inte min favorit men det var mysigt för vi låg i gräset, lyssnade och åt picknick under stjärnhimlen.
Eve, jag och Grace i gräset på Blossom
Igår åkte jag och Eve in till Cleveland tillsammans med Eves kompis för att se Royal Teeth (ett band jag aldrig hört talas om förut)
Eves kompis Chloé, Eve och jag 
Royal Teeth
Jag och sångaren i bandet (ni får skratta åt min dubbelhaka)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0