Tribe games

Har även hunnit med två Cleveland Indians games inom loppet av en vecka. Först gick jag och värdfamiljen på i söndags, det var samma dag som graduation vilket jag också gick på men jag lämnade tidigt för att hinna in till cleveland. Det var härligt jag lärde mig lite om hur baseball funkar och det är en nice atmosfär osv. Strålande väder så vi satt och lökade men the indians vann så alla var glada.
 
Sedan i onsdags ville min area rep att jag skulle följa med på en Indians match som sista aktivitet så det gjorde jag. Dock var det inte lika fint väder utan det regnade vilket gjorde att matchen blev förskjuten och började runt tolv, och baseball är ju precis som tennis det finns likosm ingen tidsbegränsning utan man spelar tills någon vinner så matchen slutade vid två men vi lämnade halv tolv för att alla hade finals i skolan dagen efter. Cleveland vann den matchen också och den här gången mot Boston Red sox.
 
Tror jag skulle säga att jag uppskattar baseball mer än american football, kanske för att jag förstår det bättre men det är en så chill sport dessutom har dem fina uniformer.
 
Det här är från i söndags när the indians vann med en home run
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0