2014-03-14

Den här veckan har varit lite annorlunda. Sophmores och Freshmen tog The OGT's (Ohio graduation test) vilket gjorde att vi upperclassmen inte började förän 9.45. Jag som inte kan köra gick på jakt efter någon som kunde skjutsa mig på morgornarna. Alison och Tom jobbar ju så det var antingen att ta skolbussen vid sju eller att hitta någon sm kunde köra mig. Som tur var kunde en kompis hämta ch skjutsa mig hela veckan så jag har fått en hel vecka med sovmorgon, såååå skönt! På grund av att vi började så sent var alla lektioner bara 40 minuter så den här veckan har varit hyffsat lugn.
 
Track började också på riktigt denna veckan. Så nu är det track träning varje dag i två månader fram över. Ohio bjöd på fint väder i måndags och tisdag så då var vi ute på tracken i t-shirt och sprang. Men sedan kom onsdag och då vart det ingen träning alls då en storm drg in och vi fick snö på marken igen. Idag fredag kunde vi dock träna ute ännu en gång då snön så gott som smält. 
 
Om en vecka är det spring break och då bär det av ner till Kiawah Island, South Carolina, det ska bli himla soft!
 
Har varit väldigt dålig på att ta bilder på senaste, men här är jag i en kundvagn på Wal mart.
 
 

Kommentarer
Postat av: pappa

med den matkassen måste de gå undan på tracken :)

2014-03-15 @ 23:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0