Last trimester

I måndags förra veckan inledde jag min tredje och sista trimester på Revere high school. Som alltid var jag lite nervös då man inte vet vilka som kommer att vara i klasserna men det gick fint.
 
Jag la aldrig upp mitt shema från second trimester så jag tänkte att jag gör det nu, för bättre sent än aldrig!
 
  1. Biology- Med Mr.Mogus vilket var awesome även om det är en sophomore class
  2. Spanish- Tråkig klass men världens snällaste lärare
  3. Art- Säger väl sig själv ganska soft class
  4. Yearbook- Har aldrig varit min favorit, ibland gillar jag det ibland inte
  5. English- Riktigt bra class
Som ni ser så tar jag bara en massor av chill klasser!
Min tredje trimester som jag har nu ser ut som följande:
 
  1. American Government- Required class som utbytesstudent. En senior klass så lite svår än så länge
  2. Photography- Väldigt lugn och intressant klass
  3. US History- Läraren är as skön
  4. Yearbook- Ännu kluven om vad jag tycker om denna klass
  5. Spanish- Fortfarande tråkig klass men snäll lärare
Så såhär såg det ut och ser det ut. Gillar mina tre första klasser även om government är en challenge, dem två sista får jag helt enkelt göra det bästa utav.

Kommentarer
Postat av: pappa

american government - intressant värre. kämpa på, eller kanske ....esforzarte más!

2014-03-16 @ 00:14:58
Postat av: Anonym

i alla fall. lycka till /kram från oss alla!!

2014-03-16 @ 00:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0