18th birthday

Fyllde ju 18 år här om veckan. Hade förmodligen firat det lite annorlunda om jag hade varit hemma med tanke på att 18 år inte är lika stort här. Just på min födelsedag gick jag i skolan eftersom det var en onsdag, fick lite presenter av kompisar och mycket grattis. När jag kom hem blev det middag och kaka.
 
Däremot fredagen efter min födelsedag tog några kompisar ut mig på resturang, jag fick välja vilket hihi, jag fick använda mitt ID för att köpa min egna lilla artonårs present från dom också, vi cruisade runt i bil och sedan åkte vi till dollarstore och köpte sillystring, för vad är en födelsedag utan en sillystring fight?
 
Och denna fredag veckan efter min födelsedag, gick vi ut med familjen på resturang, jag fick välja vilken ännu en gång. Jag fick fina presenter, mycket smycken och en cigarr haha.
 
Det har varit okej att fylla arton, men nu vill jag inte bli äldre.
 
 

Kommentarer
Postat av: /pappa

Puss. Saknade dig här, men vi tar igen firandet då vi se over there.

2014-05-17 @ 23:03:23
Postat av: mamma

Party när vi kommer o party när vi kommer hem!!!!!!!!

2014-05-19 @ 19:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0