Prom dress shopping

I fredags kom jag hem från skolan och skulle dra igång mitt photo projekt för min photography class. Typiskt mig att börja på projektet samma dag som deadlinen. Jag var ute ett tag och försökte få lite fina kort iallafall. Lyckades lämna in det i måndags istället så bara en dag försent. På kvällen åkte vi till Pad Thai och åt middag. Det vart min födelsedags middag och jag fick välja resturang så det blev thailänsk mat.
 
På lördagen blev det upp tidigt och åka in till Akron för vår andra parad. Det gick lite fortare denna gång då vi var längre fram. Vi går ju i dessa prader för Alison's kampanj. Jag och Eve är so called "banner babes" vi får alltså gå och bära på banderollen, medan Alison sitter i en cab och vinkar, och andra vänner och assistenter delar ut godis, nagelfilar och allt möjligt.
 
Vi åkte senare på lördagen iväg till en lite större mall ganska långt bort för att hitta en balklänning till mig. Som sagt så är jag alltid ute sista minuten så det blev lite stressigt. Balen är lördagen som kommer nu. Men jag lyckades hitta en udda klänning som jag gillade och fick ner den till ett hyffsat pris. Om jag säger såhär, den kostade ca 400 dollar till att börja med men jag köpte den för 96 usd. What about the swedish exchange student discount, frågade min värdmamma i kassan, verkade ju funka. Skulle sedan och se en drive-in movie med en kompis men jag kom hem runt elva och ville decka direkt. JA jag är gammal nu.
 
Försöker fundera ut hur i helskotta jag ska göra mitt photo projekt

Kommentarer
Postat av: /pappa

:)
blixten

2014-05-17 @ 23:07:01
Postat av: mamma

dotter till en smålänning ;-)

2014-05-19 @ 19:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0